Public Relations (PR)

Public Relations (PR)

A Public Relations szekció alapvetően támogató funkcióval rendelkezik, tehát ellátja azokat az igényeket, amelyet a diákszervezet többi csapata és szekciója igényel.

Elengedhetetlen a PR munkája, hiszen többek között kulcsfontosságú projektek marketing igényeit kell ellátni. Ezen felül a PR csapata felel az általános marketingkommunikációért, amelynek konzisztensnek, integráltnak és igényesnek kell lennie.

A Public Relations szekció főbb feladatai közé tartozik az online és offline marketing, valamint ezek előkészítési folyamatai. A PR felel a Szervezet közösségi média megjelenéséért és a tartalomgyártásért. Minden esemény és képzés elengedhetetlen eleme egy PR-os, aki képi anyagot készít, majd szöveget ír hozzá és bejegyzést szerkeszt belőle. A szekció egész félévben aktív munkát folytat, a toborzástól elkezdve az integráción át a félévzárásig. A toborzási időszakban szórólapot, plakátot készít a HR munkájának megkönnyítése céljából. Az integrációs eseményeken képeket és videókat készítünk, melyeket közösségi média felületeinken osztunk meg. Feladataink közé tartozik még matricák tervezése és megrendelése, eseményborítók és -leírások elkészítése, ezekkel a Foreign Office és az Event Management szekciók munkáját kiegészítve.

You Missed